Az új generáció hősnője / Heroine of the new generation

A több szerepben egyaránt helytálló nők mint példaképek jó néhány divatház kampányában fontos szerepet kaptak. Maria Grazia Chiurinak pedig kiemelten fontos, hogy a ruhák mellé vásárlói plusz üzenetet is kapjanak. A Dior arca a bájos és karakteres Sasha Pivovarova lett, aki nemcsak modellként, hanem festőként is szerepet kapott legújabb kampányukban. 

A kollekció a '60-as évek játékosságát és vidámságát hordozza a francia művészvilág jellegzetes darabjaival: berettel, breton csíkos felsővel és hosszú szárú zoknival. Az összkép egyszerre bájos, dögös és modern a csíkok és az áttetsző felületek találkozásának köszönhetően. 

Ami pedig külön kiemelendő, hogy a Dior már felkészült a cipők új hullámára és száműzte a tűsarkakat, a mostani fiatalok ugyanis nem szeretik és nem is tudnak magas sarkú cipőben járni. Inkább helyes Mary-Jeaneket, necc csizmákat vagy fűzős balerinákat viselnek. A kampányképeket az utánozhatatlan Patrick Demarchelier készítette, melyeken Sasha saját munkái mellett pózol. Nagyon francia! :)

Képek forrása: Pinterest

CONVERSATION

0 comments:

Megjegyzés küldése